ביטוח רכבי יוקרה

מעניקים לך את הטוב ביותר

ביטוח מתאים

כשרוכשים רכב בייבוא אישי חשוב לדעת לתת לו את כל מה שהוא צריך כדי שיוכל להמשיך לאפשר לכם ליהנות ממנו, ובגלל זה גם אם קניתם רכב שטח, רכב לשימוש יום יומי, או רכב ספורט יוקרתי בייבוא אישי, חשוב שתחזיקו בכיסוי ביטוחי שיגן על כל מה שחלילה יכול לקרות ליצירת אמנות על גלגלים. אז למה צריך ביטוח רכב יוקרה ומה כלול בו? שמחים ששאלתם!

מענה ביטוחי מקיף

כשמדובר על רכב יוקרה מדובר ברכב יקר במיוחד וכזה שלמרבה הצער מושך לעתים רבות תשומת לב שמעמידה אותו בסיכון. זאת בדיוק הסיבה שגם חשוב שיהיה לכם מענה ביטוחי מקיף על כל צרה שלא תבוא, וכזה שיאפשר לכם בעת צרה להתמודד עם מינימום הכרחי של בירוקרטיה, תוך כדי מתן פתרון מהיר מקצועי ומעל הכל שירות אישי וחם, מסוכנות שרואה אתכם מעבר למספר פוליסה.

ניסיון

אנחנו באיתן סוכנות לביטוח מנוסים בביטוחי רכבי יוקרה ומבינים את הצורך של הבעלים שלהם, כשחוץ מביטוחי חובה וצד ג', נדע להתאים גם עבורכם חבילת ביטוח מקיף שתפורה בדיוק לרכב שלכם וכזאת שמבטיחה לכם ראש שקט, גם בנסיעה וגם כשהרכב חונה מחוץ לבית.

כאן בשבילכם

בזכות היכולת לקבל מגוון הצעות מכל חברות הביטוח המובילות בישראל, אנחנו זוכים להעמיד ללקוחותינו הצעות אטרקטיביות שמתעדכנות כל הזמן בהתאם לשוק, כשהעלות שלהם זניחה במיוחד כשמדברים על שמירה והגנת נכס כל כך חשוב כמו רכב יוקרה.

אז אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על איך גם אתם תוכלו לנסוע בנחת ובנעימים, אנחנו בסוכנות איתן לביטוח מחכים ומצפים לעמוד לשירותכם.

צרו קשר

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? מלאו את פרטיכם בטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם.

המשיכו לעקוב אחרינו

עלינו

איתן סוכנות לביטוח הוקמה בשנת 1975 על ידי איתן הורוביץ, כסוכנות המספקת שירות ללקוחות מוסדיים ופרטיים כאחד, וששמה בראש מעייניה טיפול מסור, אדיב, אישי ומעל הכל מקצועי, כדי להבטיח ללקוחותיה שנמצאים בראש מעייניה מענה מהיר ואיכותי בשעת צורך.

כל הזכויות שמורות לאיתן סוכנות לביטוח

דילוג לתוכן