ביטוח נסיעות לחול

מעניקים לך את הטוב ביותר

ביטוח נסיעות לחול

ביטוח נסיעות לחול הוא מהחשובים ונפוצים ביותר מהביטוחים הקיימים בשוק, כשיותר ויותר ישראלים מאי פעם טסים ופוקדים את נתב"ג מספר פעמים בשנה, כמו גם כשרבים ומתרבים היעדים אליהם ישראלים יכולים לטוס, כאשר מדינות המפרץ וצפון אפריקה ואפילו ארה"ב הגדולה מאפשרות לישראלים להיכנס אליהן בקלות רבה מבעבר וללא וויזה.

לעומת זאת, ישראלים רבים עדיין לא מודעים לחשיבות הרבה של ביטוח לחול וביטוח בריאות נסיעות לחול בפרט, וגם למה חשוב באמת לרכוש ביטוח טיסה לחול. זאת גם הסיבה שלשמה נעשה מיד סדר במאפייני הביטוחים, כמו גם מי הם השחקנים הבולטים בשוק.

ביטוח בריאות נסיעות לחול – במיוחד בקורונה

בהמשך לכך, בעת האחרונה התחדד הצורך ברכישת ביטוח בריאות לחול דווקא לאור התפשטותה של מגפת הקורונה, כמגיפה שקיימת היום בכל רחבי תבל ועלולה להופיע ללא אזהרה מוקדמת ולהתפשט במדינה בה לא הייתה כשהזמנתם כרטיס. במסגרת רכישת ביטוח בריאות נסיעות לחול תוכלו להבטיח כי במקרה חלילה של הדבקות במחלה תעמוד לרשותכם מעטפת ביטוחית שתכסה הוצאות משמעותיות שכלולות בהענקת מענה הולם למחלה, כמו גם תוכל לסייע לכם להגיע מהר יותר במידת הצורך לישראל.

מה כולל ביטוח טיסות לחול?

כמו כן, כאשר מדובר בביטוח נוסעים לחול, מגוון האפשרויות שמונחות בפני הנופשים הן רבות ומגוונות, ומשתנות בין נוסע אחד לאחר בהתאם לצרכים שלו. לדוגמה, חוץ מביטוח חול סטנדרטי כמו ביטוח רפואי לחול, אפשר לרכוש מענה לסיכונים רבים שעלולים לפקוד אותנו הרחק מהבית, כדוגמת ביטוח כבודה, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח אקסטרים, ביטוח לחול עבור טיסה ועד כדי מקרים קיצוניים שבהם צריך להטיס אתכם לארץ או לשלוח בעקבותיכם משלחת חילוץ.

המשותף לכל אותם אירועים הוא שבכולם אתם צפויים לעמוד לבדכם בארץ זרה, כאשר פנייה לשלטונות המקומיים לא תמיד תסייע או תקדם אתכם, או גם אם תסייע – צפויה להגיע עם הוצאה כספית משמעותית וכזו שעולה פי עשרות מונים מרכישת ביטוח רפואי לחול כשלעצמו.

לכן, בין אם אתם מחפשים ביטוח לכבודה ובין אם כיסוי רפואי, חשוב שתרכשו ביטוח דרך חברה שאתם מאמינים וסמוכים במענה האישי שהיא יכולה לתת לכם בהינתן צרה, וכזאת ששמה כל לקוח בראש מעייניה, מבלי להסתכל עליו כמספר פוליסה בלבד.

בנוסף, כאשר נוסעים בוחרים לרכוש ביטוח טיסות לחול, הם יכולים לבטח עצמם דרך חברות שנותנות מענה לצרכים השונים עוד בהיותכם בחול, מבלי הצורך לשמור קבלות וחשבוניות או לנהל הליך תביעה ארוך בישראל. דוגמה לאותן חברות היא פספורטקארד, כחברה שנוהגת קודם להעביר כסף כמענה למקרה שהתעורר לכם, ורק בחזרה לארץ מנהלת תהליך בירור על מנת להבין למה הזדקקתם לסיוע.

ביטוח בריאות לחול – לפני הטיסה עצמה

נוסעים רבים שמעוניינים לרכוש ביטוחים לחול הרבה פעמים מפספסים את המועד האידיאלי לרכישת הביטוח, כלומר עוד לפני עלייתם למטוס וכמובן שלפני הגעתם לארץ היעד עצמה. הסיבה לכך היא שמחירי ביטוחים לחול עולים דרמטית כאשר אתם נמצאים בארץ היעד, כאשר ישנן אף חברות רבות אשר לא יהיו מוכנות לבטח אתכם מלכתחילה, מכיוון שביטוח בריאות לחול מכסה כמובן מקרים שהתרחשו רק לאחר הכיסוי עצמו, עובדה שקשה לברר כאשר המבוטח נמצא מעבר לים.

טוסו לחול עם חברה שתבטיח שתחזרו הביתה בשלום

כמו שכבר בטח שמתם לב, ביטוח נסיעות לחול הוא כלי שנותן מענה כאשר טסים לחול ונמצאים בארץ זרה בה עברית לא יכולה לעזור לכם במיוחד, ולכן יש משמעות חסרת תקדים לרכישת ביטוח לחול שיאפשר לכם להיות בקשר עם נציג ישראלי, כזה שידאג שתקבלו את המענה הטוב ביותר לסיטואציה בה אתם נמצאים ובהקדם האפשרי.

בנוסף, לאור העובדה שכיום כל חברות הביטוח עובדות עם כל הספקים השונים, כדוגמת פספורטקארד ודומיה, החשיבות הגדולה ביותר היא עם איזה סוכנות ביטוח תבצעו את הביטוח עצמו, ומי יהיה מצידו השני של הקו כאשר חלילה וחס תתמודדו עם הפתעה לא מבורכת. או במילים אחרות, כשרוכשים ביטוח לחול עדיף שמן הצד השני יהיה נציג אישי שאותו אתם מכירים, מאשר טלפן נוסף בשירות לקוחות שלא מכיר אתכם אישית.

צריכים ביטוח נסיעות לחול? איתן סוכנות לביטוח עומדת לרשותכם!

לבסוף, בין אם אתם מחפשים ביטוח נוסעים לחול או ביטוח רפואי לחול, אנחנו בחברת איתן סוכנות לביטוח נשמח לעמוד לרשותכם ולהבטיח שהנסיעה שלכם תעבור על הצד הטוב ביותר, תוך כדי השמת

דגש נרחב על יחס אישי חם, וכזה שנותן מענה לכל צרה שלא תקום. אז אם אתם מחפשים הצעתה מחיר לביטוח נסיעות לחול – צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה משתלמת במיוחד!

צרו קשר

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? מלאו את פרטיכם בטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם.

המשיכו לעקוב אחרינו

עלינו

איתן סוכנות לביטוח הוקמה בשנת 1975 על ידי איתן הורוביץ, כסוכנות המספקת שירות ללקוחות מוסדיים ופרטיים כאחד, וששמה בראש מעייניה טיפול מסור, אדיב, אישי ומעל הכל מקצועי, כדי להבטיח ללקוחותיה שנמצאים בראש מעייניה מענה מהיר ואיכותי בשעת צורך.

כל הזכויות שמורות לאיתן סוכנות לביטוח

דילוג לתוכן