ביטוח אחריות מקצועית

מעניקים לך את הטוב ביותר

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית הוא חובה לכל איש מקצוע חופשי שפועל כדרך קבע כאוטוריטה מקצועית שנותנת שירות ללקוחות מזדמנים וקבועים כאחד. החשיבות שברכישת פוליסת אחריות מקצועית מגיעה מרת הבטחון שהיא מקנה לבעל המקצוע והיא חסרת תקדים בחשיבותה, כשנאלץ איש המקצוע לעמוד בפני תביעות במגוון רחב במיוחד של נושאים או נסיבות.

לכן, במאמר הזה נרחיב על מהו ביטוח מקצועי, מה זה ביטוח אחראיות מקצועית, מהי עלותו, ולמי ובאיזה מקרים נכון להשתמש בו?

מהו זה ביטוח אחריות מקצועית?

ביטוח אחריות מקצועית הוא ביטוח שניתן לאיש מקצוע נגד תביעות שיוגשו כנגדו לאור רשלנות, טעות בתום לב, הפרת חובה מקצועית, או למעשה כל תביעה שתוגש כנגדו כתוצאה מעיסוקו במשלח ידו. לכל פוליסת ביטוח אחריות מקצועית נקבע סכום המשתנה לאור מאפייני המקצוע ועלות הפוליסה, כאשר אותו סכום הוא זה שיעמוד לצידו של איש המקצוע לאור הצורך להשתמש בסעד חיצוני כחלק מתביעה.

החשיבות הרבה שברכישת אותה פוליסה מתחדדת בעיקר לאור תופעת העלייה בתביעות על רקע רשלנות, כאשר לאור זאת רכישת ביטוח רשלנות מקצועית יכול להציל בעל מקצוע מתביעה שסכומיה עלולים במקרים רבים להגיע למאות אלפי שקלים ולסכן את המשך הקריירה שלו. זו גם הסיבה שעלות ביטוח אחריות מקצועית היא לרוב פרמטר שולי לעומת השקט הנפשי והתעסוקתי שיקבל בעל עסק שיבחר להגן על עצמו מתביעה. בנוסף, כשבוחנים את כמות השנים שיש לכל בעל מקצוע לפעול, כאשר בכל רגע נתון הוא עלול להיתבע על רקע כזה או אחר, גם אילו חלפו חודשים או שנים – החזקה בביטוח מקצועי מביאה שקט נפשי וכזה שיאפשר לכם כבעלי מקצוע לתפקד טוב יותר.

למי מיועד ביטוח אחריות מקצועית?

פוליסת אחריות מקצועית נועדה בעיקר בעבור בעלי מקצועות חופשיים, כאשר הרשימה של אלו גדולה וגדלה ככל שהזמן חולף. חלק קטן מאותה רשימה כולל עורכי דין, רואי חשבון, חשמלאים, מאמני כושר, מהנדסים, סוכני ביטוח, עובדים בתעשייה הפרא רפואית ואפילו פסיכולוגים, כאשר בגדול כל בעל מקצוע שנותן שירות יכול להיעזר במעטפת ביטוחית שכזו.

המשותף לכל אותם ענפים ומשלח יד הוא החשיפה לתביעות על רשלנות כחלק מהשירות שהם נותנים, חשיפה שלאורה הצטיידות בביטוח רשלנות מקצועית הופכת למוצר חובה שאי אפשר להתנהל בלעדיו.

מחפשים ביטוח מקצועי? תוודאו שבחרתם בחברת ביטוח שרואה אתכם!

כאמור, רכישת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית היא לחלוטין מקרה שבו חשוב לוודא שהזול לא יוצא יקר ואפילו יקר במיוחד. כלומר, לעתים רבות נוטים בעלי מקצוע לבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר, כאשר למרות שהם נהנים מרווח מסוים בגין עלות ביטוח אחריות מקצועית נמוכה יחסית, הם נאלצים לגלות שבשעת הצורך החברה שאיתם הם עובדים לא רואה בהם הרבה מעבר למספר הפוליסה שלהם, ומשאירה אותם להתמודד לבד.

לכן, אם אתם עומדים בפני רכישת ביטוח מקצועי בכלל או ביטוח רשלנות מקצועית בפרט, חשוב שתוודאו שמן הצד השני עומדים אנשי מקצוע שאתם סומכים עליהם, וכאלה שיבינו את גודל המאורע כאשר בעל עוסק עומד בפני תביעה או איום שמשפיע על עתידו המקצועי ועל משלח ידו. או במילים אחרות, תוודאו שבחרתם חברת ביטוח מקצועית אישית ומשפחתית, וכזו שתתן לכם גב ומעל הכל תחושה שאתם לא לבד.

בעל מקצוע חופשי? מחפשת ביטוח אחריות מקצועית? חברת איתן סוכנות לביטוח לשירותך!

כמו ששמתם לב, כשמדובר באחריות מקצועית והיכולת שלכם כאנשי מקצוע להמשיך לתפקד – חשוב לבחור סוכנות ביטוח שתדע לתת מענה לכל עניין ביטוחי ואישי שעלול לקום לצד הדרך. לכן, אם אתם מחפשים הצעת מחיר אטרקטיבית לביטוח אחריות מקצועית, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בהקדם כדי שנוכל להבטיח שגם העסק שלכם ימשיך להתקיים על פני מי מנוחות, ומעל הכל שתזכו ליחס הולם אישי וחם, שיאפשר לכם כאנשי מקצוע להתרכז בעיקר העשייה המקצועית.

צרו קשר

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? מלאו את פרטיכם בטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם.

המשיכו לעקוב אחרינו

עלינו

איתן סוכנות לביטוח הוקמה בשנת 1975 על ידי איתן הורוביץ, כסוכנות המספקת שירות ללקוחות מוסדיים ופרטיים כאחד, וששמה בראש מעייניה טיפול מסור, אדיב, אישי ומעל הכל מקצועי, כדי להבטיח ללקוחותיה שנמצאים בראש מעייניה מענה מהיר ואיכותי בשעת צורך.

כל הזכויות שמורות לאיתן סוכנות לביטוח

דילוג לתוכן