ביטוח תאונות אישיות לגני ילדים

מעניקים לך את הטוב ביותר

למה זה חשוב

יש דברים בחיים שאי אפשר למדוד בכסף בגלל ששום סכום בעולם לא יקר מהם, וזאת גם בדיוק הסיבה שביטוח גני ילדים, כזה ששומר על הגן שלכם מתאונות אישיות שמערבות הורים וילדים כאחד, הוא כיסוי ביטוחי שאי אפשר לנהל בלעדיו גן ילדים בנחת ובשלווה.

מה זה כולל

אז מה בדיוק כלול בביטוח תאונות אישיות לגני ילדים ולמה הביטוח הזה יכול להציל את הגן שלכם כשחלילה וחס ילד או הורה נפצע?

המודעות לחשיבות ביטוח גני ילדים עלתה משמעותית בשנים האחרונות, כשהיום כל הורה שעומד לרשום את הילד שלו לגן מוודא לא רק שהגן מבוטח ומכוסה, אלא גם שיש לו ביטוח איכותי ומקיף לכל צרה כתנאי מקדים לרישום.

הכיסוי המתאים

אז אם גם הגן שלך מעוניין להתאים את הכיסוי הביטוחי שלו לגודל האחריות של עבודה עם ילדים, אנחנו באיתן סוכנות לביטוח נוכל לסייע גם לכם למצוא את הכיסוי הביטוחי המושלם בשבילכם וכזה שייתן מענה להיבטים הספציפיים והייחודיים של הגן.

במסגרת הכיסוי אנחנו מתאימים בהתאם לשטח הגן, מספר הילדים שבו, הסביבה שלו וכל מאפיין שיכול להשפיע, את המעטפת הביטוחית שהוא צריך, כשמבין שירותינו ניתן למצוא ביטוח צד ג', ביטוח רכוש ומבנה, ביטוח תאונות אישיות לילדים ולהורים, ביטוח לקייטנות או פעילויות גן שנמצאות מחוץ לגן אך באחריותו ועוד!

חשוב לדעת

בנוסף, מדובר בביטוח שחובה על כל גן להחזיק בו בהתאם לחוק, ולכן השאלה היא לא האם כדאי לרכוש ביטוח גן ילדים, אלא איזה ביטוח גן ילדים כדאי לרכוש. התשובה היא פשוטה, כאשר ביטוח גן ילדים איכותי ומקצועי הוא כזה שניתן על ידי סוכנות ביטוח שתוכל לתת לכם לפעול בראש שקט ולהתרכז בקטנטנים.

לכן, אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על פוליסות ביטוח גני ילדים תאונות אישיות שלנו, צרו איתנו קשר בהקדם ונעמיד לרשותכם מענה חם אישי ומקצועי במיוחד, בדיוק כמו שהגן שלכם צריך.

צרו קשר

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? מלאו את פרטיכם בטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם.

המשיכו לעקוב אחרינו

עלינו

איתן סוכנות לביטוח הוקמה בשנת 1975 על ידי איתן הורוביץ, כסוכנות המספקת שירות ללקוחות מוסדיים ופרטיים כאחד, וששמה בראש מעייניה טיפול מסור, אדיב, אישי ומעל הכל מקצועי, כדי להבטיח ללקוחותיה שנמצאים בראש מעייניה מענה מהיר ואיכותי בשעת צורך.

כל הזכויות שמורות לאיתן סוכנות לביטוח

דילוג לתוכן