ביטוח לוועדי בתים

מעניקים לך את הטוב ביותר

חשוב לדעת

אם החלטת להתנדב ולתפקד כיושב ראש וועד הבית, חוץ ממחמאות והערכה שבוודאי כבר קיבלת, חשוב גם לדעת שבלי ביטוח וועדי בתים אתה בהחלט חשוף לתביעות משפטיות, וכאלה שבשעת צרה ייתכן ויגבו ממך סכום כספי משמעותי.

כאשר למרות שקיימת הפרדה מסוימת בין היושב ראש כאדם פרטי לבין וועד הבית עצמו, אירועים מהתקופה האחרונה מראים שהוא דק הרבה יותר משחושבים, כשגם דיירים וגם חברות שפועלות בבניין בוחרות לא פעם לתבוע את יושב הראש, כעובדה שהפכה את ביטוח וועדי בתים למעין ביטוח מקצועי, וכזה שלא מומלץ לתפקד כיושב ראש וועד בית בלעדיו.

אז מה מכיל בדיוק ביטוח וועד בית?

ביטוח וועד בית מכסה אותך כיושב ראש לא רק מתביעות שיכולות לצוץ במהלך הדרך, אלא גם מחזק את הבניין בביטוח מבנה ורכוש משותף לכלל הדירות שבבניין, ביטוח נזקי נוזלים שיכולים לפגוע ברכוש המשותף והפרטי כתוצאה מנזילה, כשהביטוח משמש כביטוח בית לכל הבניין והמתקנים המשותפים שלו כמו חניון, מעלית, גנרטור, ועוד.

ביטוח וועדי בתים היא גם הדרך של הבניין להגן על עצמו מתאונות צד ג' שקורות בתחומי הבניין, כמו שיכול לקרות כשמישהו בבניין הזמין שליח או איש מקצוע, שאם ייפצע בבניין יוכל לתבוע ישירות את הבניין כתביעה שתגבה מחיר יקר מהדיירים.

לשמור על הבית

אז אם גם אתם מעוניינים להפוך את הבניין שלכם לבית, ולהבטיח שכל הפעילות המבורכת שלכם חלילה לא תבוא על חשבונכם או חשבון הדיירים, מצרה לא מתוכננת או הפתעה שלילית, ביטוח וועדי בתים הוא הכתובת.

זאת גם הסיבה שאנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר בהקדם כדי שאנחנו באיתן סוכנות לביטוח נדע לתפור גם עבורכם את הפוליסה האידיאלית לבניין, וכזאת שתיתן מענה למאפיינים הייחודיים שלו.

צרו קשר

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? מלאו את פרטיכם בטופס הבא ואנו נחזור אליכם בהקדם.

המשיכו לעקוב אחרינו

עלינו

איתן סוכנות לביטוח הוקמה בשנת 1975 על ידי איתן הורוביץ, כסוכנות המספקת שירות ללקוחות מוסדיים ופרטיים כאחד, וששמה בראש מעייניה טיפול מסור, אדיב, אישי ומעל הכל מקצועי, כדי להבטיח ללקוחותיה שנמצאים בראש מעייניה מענה מהיר ואיכותי בשעת צורך.

כל הזכויות שמורות לאיתן סוכנות לביטוח

דילוג לתוכן